FAQ
Czym się zajmujemy?
Czym się zajmujemy?
Sklep internetowy blubom.pl zajmuje się sprzedażą detaliczną ozdób szklanych wykonanych tradycyjnymi metodami przez producenta Szklana Gwiazda Brzesko.
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Masz pytania lub potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami poprzez tel. +48 146864046 (poniedziałek-piątek: 8.00 - 16.00) email biuro@blubom.pl
Jakie są opcje płatności?
Jakie są opcje płatności?
Sklep internetowy blubom.pl obsługuje płatności poprzez PayPal, Apple Pay, kartami płatniczymi Visa i Mastercard oraz Blikiem. Przelewy z najpopularniejszych banków są realizowane poprzez operatora płatności Przelewy24.
Jak długo trwa dostawa zamówienia?
Jak długo trwa dostawa zamówienia?
Na czas dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika: czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 10 dni roboczych od momentu: zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności lub przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem, . Zazwyczaj staramy się dostarczyć zamówienie w ciągu 48 godzin.
Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Tak, oferujemy możliwość zwrotu lub wymiany produktu w ciągu 14 dni od daty zakupu. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy zapoznać się z prawem odstąpienia od umowy w naszym regulaminie.
Czy prowadzicie dostawę międzynarodową?
Czy prowadzicie dostawę międzynarodową?
Tak, oferujemy dostawę międzynarodową.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Możesz śledzić status swojego zamówienia, poprzez strone poczty Polskiej Śledzenie przesyłek - Tracking | emonitoring.poczta-polska.pl, UPS Monitorowanie | UPS - Polska lub skontaktować się z z nami poprzez tel. +48 146864046 (poniedziałek-piątek: 8.00 - 16.00) email biuro@blubom.pl