Przejdź do treści

Ozdoby dla Ciebie i Twoich bliskich

FAQ

Czym się zajmujemy?

Sklep internetowy blubom.pl zajmuje się sprzedażą detaliczną ozdób szklanych wykonanych tradycyjnymi metodami przez producenta Szklana Gwiazda Brzesko.

Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Masz pytania lub potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami poprzez tel. +48 146864046 (poniedziałek-piątek: 8.00 - 16.00) email biuro@blubom.pl

Jakie są opcje płatności?

Sklep internetowy blubom.pl obsługuje płatności poprzez PayPal, Apple Pay, kartami płatniczymi Visa i Mastercard oraz Blikiem. Przelewy z najpopularniejszych banków są realizowane poprzez operatora płatności Przelewy24.

Jak długo trwa dostawa zamówienia?

Na czas dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika: czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 10 dni roboczych od momentu: zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności lub przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem, . Zazwyczaj staramy się dostarczyć zamówienie w ciągu 48 godzin.

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Tak, oferujemy możliwość zwrotu lub wymiany produktu w ciągu 14 dni od daty zakupu. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy zapoznać się z prawem odstąpienia od umowy w naszym regulaminie.

Czy prowadzicie dostawę międzynarodową?

Tak, oferujemy dostawę międzynarodową.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Możesz śledzić status swojego zamówienia, poprzez strone poczty Polskiej Śledzenie przesyłek - Tracking | emonitoring.poczta-polska.pl, UPS Monitorowanie | UPS - Polska lub skontaktować się z z nami poprzez tel. +48 146864046 (poniedziałek-piątek: 8.00 - 16.00) email biuro@blubom.pl