Regulamin Black Friday

REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ ORGANIZOWANEJ

organizowanej w sklepie online Blubom

od dnia 25.11.2022 r. od godz. 00:01

do dnia 25.11.2022 r. do godz. 23:59:59

POD HASŁEM „BLACK FRIDAY

 

Użyte w niniejszym Regulaminie zwroty oznaczają:

 

  1. Organizator  – Daniel Dębiński wykonujący działalność gospodarczą pod firmą Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa „SZKLANA GWIAZDA” Daniel Dębiński wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Ludwika Solskiego 37, 32-800 Brzesko, NIP: 8691247692, REGON: 852486129, adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@szklanagwiazda.pl, numer telefonu: +48 14 68 64 046.
  2. Sklep online – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.blubom.pl, w którym sprzedawane są ozdoby choinkowe pod markami własnymi Organizatora
  3. Towary – produkty z kolekcji marek własnych Organizatora
  4. Akcja Promocyjna – przygotowana przez Organizatora na zasadach wskazanych w Regulaminie oferta sprzedaży Towarów prowadzona pod hasłem „Black Friday'';
  5. Towary Promocyjne – wybrane przez Uczestnika Towary, stanowiące przedmiot do naliczenia Rabatu według zasad opisanych w Regulaminie;
  6. Uczestnik – Konsument lub Przedsiębiorca, który nabywa Towary w ramach Akcji Promocyjnej.
  7. Konsument– Uczestnik będący osobą fizyczną, który nabywa Towary za pośrednictwem sklepu online w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Przedsiębiorca – Uczestnik będący osobą fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która nabywa Towary za pośrednictwem Sklepu online w celu związanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  9. Rabat – przyznany Uczestnikowi przez Organizatora w ramach Akcji Promocyjnej upust od ceny sprzedaży brutto (z podatkiem VAT) Towaru w wysokości i na warunkach określonych w Regulaminie;
  10. Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady i warunki nabywania Towarów  w Sklepie online w ramach Akcji Promocyjnej.

 

 

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. Akcja Promocyjna przeprowadzana będzie w Sklepie online w godzinach ich otwarcia od dnia 25 listopada 2022 roku, godz. 00:01 do dnia 25 listopada 2022 roku, godzina 23:59:59.
  2. Akcją Promocyjną objęte Towary w cenie regularnej .
  3. Akcją Promocyjną NIE są objęte Towary, których cena została już obniżona w ramach innej promocji niż Akcja Promocyjna.
  4. Akcją Promocyjną NIE są objęte Towary zakupione z wykorzystaniem innych kuponów rabatowych.
  5. Akcją Promocyjną NIE są objęte Zakupy hurtowe.

 

 

§ 3. Zasady Akcji Promocyjnej

  1. Uczestnik jest uprawniony do skorzystania z Rabatu w ramach Akcji Promocyjnej na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Uczestnik ma prawo, a nie obowiązek skorzystania z Akcji Promocyjnej.
  3. Podstawowym warunkiem skorzystania przez Uczestnika z Rabatu w ramach Akcji Promocyjnej jest nabycie w Sklepie online w terminie od rozpoczęcia do zakończenia Akcji Promocyjnej, dowolnej liczby Towarów w ramach jednej transakcji.
  4. Rabat polega na tym, iż Uczestnik nabywając Towar Promocyjny w ramach jednej transakcji otrzymuje rabat w wysokości 10% zniżki na wszystkie towary.
  5. W ramach jednej transakcji (na jednym paragonie) Uczestnik może nabyć i połączyć dowolną liczbę Towarów, z wyłączeniem Zakupów Hurtowych.
  6. Przy zakupie Towarów w Sklepie online Rabat naliczany jest po wpisaniu kodu rabatowego BLACKFRIDAY10 w polu kod rabatowy przy składaniu zamówienia, o ile nabywane Towary spełniają warunki objęcia ich Akcją Promocyjną na zasadach przewidzianych w Regulaminie.

 

 

§ 4. Zwrot i Wymiana Towarów

  1. Towar nabyty przez Uczestnika w ramach Akcji Promocyjnej w Sklepie online podlega prawu odstąpienia od umowy na zasadach przewidzianych w „Regulaminie” opublikowanym na stronie internetowej www.blubom.pl

 

 

§ 5. Reklamacja

  1. Organizator dokłada wszelkich starań, aby oferowane Towary były wolne od wad oraz pełnowartościowe. Jednakże gdyby pomimo starań Towary posiadały wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź były niezgodne z umową, Organizator ponosi wobec Uczestnika odpowiedzialność za wadę Towaru na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi, a Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. W przypadku, gdy Towary posiadają wadę fizyczną, Organizator odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Uczestnikowi.
  3. Uczestnik będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Organizatora o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomił Organizatora niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  4. W przypadku wady fizycznej Towaru, Uczestnik zgłaszający żądanie powinien wskazać, wedle swego wyboru, roszczenie przysługujące mu na mocy przepisów art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego.
  5. Uczestnik zgłasza reklamację bezpośrednio w sklepie online Blubom w terminie dwóch lat od daty wydania towaru (tj. w okresie rękojmi), nie później jednak niż rok od dnia zauważenia wady (tj. przed upływem terminu przedawnienia). Dla Uczestnika będącego Konsumentem, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem okresu trwania rękojmi. Jeżeli Uczestnik żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
  6. W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczeń dotyczących wadliwego Towaru wynikających z rękojmi, Organizator niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią żądania Uczestnika, zwróci się do Uczestnika o ich uzupełnienie.
  7. Organizator w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do żądań Uczestnika z tytułu rękojmi telefonicznie, mailowo lub pisemnie. W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji, ustosunkowanie do żądań zawierać będzie także uzasadnienie stanowiska Organizatora.
  8. W przypadku złożenia przez Uczestnika oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, Organizator pozytywnie rozpatrując reklamację, może niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Uczestnika, wymienić Towar wadliwe na wolny od wad albo wadę usunie. Taka możliwość jest wyłączona, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Organizatora albo Organizator nie spełnił wcześniejszego żądania Uczestnika wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  9. Uczestnik będący Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez Organizatora usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Uczestnika będącego Konsumentem jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Organizatora. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Uczestnika będącego Konsumentem inny sposób zaspokojenia.
  10. W przypadku złożenia przez Uczestnika żądania wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, Organizator pozytywnie rozpatrując reklamację, wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Uczestnika. Organizator może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Uczestnika, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Uczestnika jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Uczestnikiem jest Przedsiębiorca, Organizator może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
  11. W przypadku, gdy na skutek złożonej przez Uczestnika reklamacji dojdzie do odstąpienia od umowy, tj. gdy brak jest możliwości wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady Towaru, Organizator niezwłocznie zwróci Uczestnikowi faktycznie uiszczoną przez Uczestnika cenę Towaru (kwotę wskazaną przy zwracanym Towarze na paragonie fiskalnym/fakturze).
  12. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Uczestnika reklamacji, spór nie został rozwiązany:
  1. Organizator może zawrzeć z Uczestnikiem pisemne porozumienie o poddaniu sporu rozstrzygnięciu sądu polubownego, w którym określony zostanie co najmniej przedmiot sporu albo stosunek prawny stanowiący podstawę sporu oraz, ewentualnie określone zostaną inne zasady rozstrzygnięcia sporu przed sądem polubownym, tj. np. wskazany zostanie sąd polubowny, którego rozstrzygnięciu strony poddają spór i zasady postępowania przed tym sądem;
  2. Organizator może zawrzeć z Uczestnikiem, porozumienie o rozstrzygnięciu sporu w drodze mediacji, które będzie określać co najmniej przedmiot mediacji oraz osobę mediatora lub sposób jego wyboru.
  3. Organizator przekaże Uczestnikowi będącemu Konsumentem (na papierze lub innym trwałym nośniku) oświadczenie o zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu, przekazując jednocześnie informację o podmiocie uprawnionym do prowadzenia takiego postępowania albo odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  1. Powyższe rozwiązania nie wyłączają prawa Uczestnika do rozwiązania sporu przed sądem powszechnym.

 

 

§ 6. Obowiązki informacyjne

  1. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.blubom.pl. Na zgłoszone pracownikowi Organizatora życzenie, Regulamin udostępniany jest Uczestnikowi do wglądu.
  2. Organizator porozumiewa się z Uczestnikami będącymi Konsumentami telefonicznie, mailowo oraz pisemnie – w przypadku podania przez klienta będącego Konsumentem danych umożliwiających taki kontakt.

 

 

§ 7. Skargi

  1. Wszelkie ewentualne skargi, związane z przebiegiem Akcji Promocyjnej Uczestnik może zgłaszać w terminie 30 dni od dnia nabycia Towarów lub usiłowania ich nabycia.
  2. Skargę należy skierować na piśmie na adres Organizatora (F.P.H.U. Szklana Gwiazda, ul. Ludwika Solskiego 37, 32-800 Brzesko) z dopiskiem „Skarga - Akcja Promocyjna Black Friday.
  3. Skarga powinna zawierać: imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz opis okoliczności stanowiących podstawę skargi.
  4. Organizator rozpatruje skargę w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Uczestnik zostanie powiadomiony o wyniku rozpatrzenia skargi listem poleconym wysłanym na adres korespondencyjny Uczestnika wskazany w skardze.

 

 

§ 8. Postanowienia końcowe

  1. Postanowienia Regulaminu oraz obowiązujące przepisy prawa stanowią podstawę przeprowadzenia Akcji Promocyjnej.
2024 © Wszelkie prawa zastrzeżone
Facebook